Školní rok 2019/2020 – NOVINKY + rozpis schůzek

Letošní školní rok z kapacitních důvodů nenabíráme děti do oddílů – pouze ty, se kterými jsme už nějak dopředu domluveni (mají místo “zamluvené” dopředu, sourozenci stávajících členů apod.). Je možné, že se nějaká místa během září uvolní – domluvte si váš zájem o oddíl s vedoucím oddílu – viz kontakty níže.

 

1. dívčí oddíl:

Vůdkyně oddílu: Natálie Stará (Naty) – natule.stara@seznam.cz, 605 391 702

Benjamínci LVÍČATA (holky, kluci – předškoláci + 1.-2. tř.)

Schůzky: úterý 16:00 – 17:00 

Rádkyně:

  • Jitka Králová (Pinka) – schuppynka.js@seznam.cz, 731 042 558
  • Karolína Kalavská (Pomněnka)
  • Kateřina Brandová (Káťa)
  • Klára Bartoníčková (Zvonilka)

Ml. světlušky PŘÍŠERKY (holky, 2. – 5. tř.):

Schůzky: pondělí 16:30 – 18:00

Rádkyně:

  • Marťa Papoušková (Poštolka) – marta.skaut@gmail.com, 733 423 392
  • Monika Formánková (Hejky) – mononolok@seznam.cz, formankovam8@seznam.cz, 603 972 500
  • Veronika Brychtová (Veverka)
  • Eliška Provazníková (Amálka)

St. světlušky DIBLÍCI (holky, 4. – 6. tř.):

Schůzky: pondělí 14:30 – 16: 00

Rádkyně:

  • Dorča Študentová (Kadi) – studentovadorka@seznam.cz, 608 645 710
  • Lucie Plecháčková (Veška) – lucka.plechackova@email.cz, 773 558 873

Skautky VAMPÍRKY (holky, 6. – 9. tř.):

Schůzky: pátek 16:00 – 17:30 (POZOR, ZMĚNA TERMÍNU SCHŮZEK!)

Rádkyně:

  • Marťa Papoušková (Poštolka) – marta.skaut@gmail.com, 733 423 392
  • Monika Formánková (Hejky) – mononolok@seznam.cz, formankovam8@seznam.cz, 603 972 500

3. chlapecký oddíl:

Vedoucí oddílu: Martin Svatoň (Quert) – Mautin.Svaton@seznam.cz, 605 76 9244

Ml. vlčata ĎÁBLÍCI (kluci, 2. – 4. tř.):

Schůzky: čtvrtek 17:30-19:00

Rádci:

  • Jan Včelák – Jan.Vcelak.ml@gmail.cz, 730 847 991
  • Lenka Gregorová
  • Martin Pohl (Marťan)

St. vlčata BLECHY (KLUCI, 5. – 6. tř.):

Schůzky: úterý 16:30 – 18:00 (POZOR, ZMĚNA TERMÍNU SCHŮZEK!)

Rádci:

  • Martin Tlapák (Spit) – martintlap@seznam.cz, 605 732 128
  • Matěj Murdych (Monkey) – mates.murdych@seznam.cz 733 422 876

Skauti RAPTOŘI (KLUCI, 6. – 9. tř.):

Schůzky: čtvrtek 16:00 – 17:30 (od ledna 2020 budou schůzky v pátek 17:00 – 18:30)

Rádci:

  • Zdenda Doležal – zdenda.dolezal@email.cz, 733 306 572
  • Jiří Sadílek (Jahoda) – jirkasadilek@email.cz, 732 815 710
  • Petr Bielčik (Doktor) – dr.petrbielcik.scout@gmail.com, 605 347 590, 608 667 092
  • Ladislav Šebek (Kecka) – ladakecka@seznam.cz, 728 095 670

 

PŘEČTĚTE SI PŘÍRUČKU s INFORMACEMI PRO RODIČE 🙂

SkautingJeDobrodruzstvi

 

Informace na stažení:

Přihláška nová (po 18 let)

Přihláška 18+

Info_pro rodice_2019-1.oddil

Prosíme všechny nové členy o donesení přihlášky – na schůzku nebo do schránky na dveřích klubovny.

Prosíme všechny stávající členy, aby nás informovali v případě změn oproti přihlášce v minulém roce – kontakty, zdrav. stav apod.

Důležité informace:

Na schůzky vždy nosíme:

  • deník (podepsaný A5 sešit s tvrdými deskami), psací potřeby
  • cestičku světlušek/stezku (nováčci obdrží v září na schůzce)
  • KPZ (rádci vám vysvětlí, co do ní patří)
  • skautský časopis (nováčkům začne každé 2 měsíce pravidelně chodit po registraci v lednu)
  • sportovní oblečení (často chodíme ven)

Předávání informací o akcích a dalším:

  • informace se předávají formou lístku + poslaným emailem + vystavením na webu, výjimečně i telefonicky nebo zasláním sms
  • z vaší strany očekáváme informování o absenci dítěte na schůzce nebo na výpravě – omluvení formou emailu, telefonicky nebo pomocí sms
  • komunikujte buď s vedoucí oddílu, nebo s rádcem družiny, kam vaše dítě chodí (kontakty viz výše nebo na webu)

Pokud dítě trpí nějakou nemocí či alergií nebo bere pravidelně nějaké léky, je nutné, abyste to uvedli do přihlášky.

U všech členů potřebujeme přihlášku do oddílu. Prosíme všechny – DONESTE NÁM VYPLNĚNOU PŘIHLÁŠKU CO NEJDŘÍVE. Přihlášku jste již obdrželi, nebo si ji vyžádejte od rádce, též je na stáhnutí na webu. Doneste ji, prosíme, do konce září – buď na schůzku nebo do schránky na dveřích klubovny.

Zároveň do konce října zaplaťte registrační poplatek (letos nově 700Kč, event. 1200 Kč – kategorie Dárci – viz dále). O pozdnějším zaplacení informujte vedoucího oddílu, nebo nebudeme s Vašim dítětem počítat na další činnost.

Na co se děti mohou těšit?:

  • 1x týdně schůzka družinky v našich klubovnách
  • Přibližně 1x za 2 měsíce jednodenní či víkendová výprava (družinová, oddílová nebo i celostředisková)
  • Letní tábor v délce 14 dnů (pravděpodobně opět začátek července), pro nejmladší benjamínky bude asi kratší – několik dní, jakási prodloužená letní výprava.

Finance:

  • Registrace se platí za kalendářní rok – tedy nejbližší registrace se bude platit za rok 2020 (700Kč) – tuto částku ale vybíráme již v září 2019. Vedoucí a rádci platí méně – budou informováni.
  • Po zkušenostech z loňského roku upozorňujeme, že nezaplatíte-li do konce října 2019 (event. se nedomluvíte s vedoucím oddílu jinak), musíme Vaše dítě z oddílu vyloučit.
  • Registrace se vybírá do konce října 2019.
  • Peníze zaplaťte nejlépe co nejdříve převodem na náš bankovní účet (číslo účtu: 1200368349/0800, variabilní symbol: rodné číslo dítěte, do poznámky uveďte „registrace – jméno dítěte“).
  • NOVINKA: Letos zavádíme registrační kategorii “Dárce” – platí 1200 Kč – jedná se o ty, kteří chtějí finančně podpořit středisko. Uveďte do poznámky. Moc děkujeme.
  • Kategorie “Snížené” (rádci, roveři, činovníci 18+) platí méně: 300 – 350 Kč (upřesníme dle odvodů na podzim) – termín platby: konce prosince.
  • Na výpravách se vybírá dle typu a délky akce (50 až 300 Kč).
  • Letní tábor (14 denní, pro benjamínky kratší a levnější) stojí přibližně 2700 Kč.
  • Zvažte nákupy vybavení na výpravy a tábor. Především: pevné turistické boty, kvalitní spacák, karimatku, krosnu nebo větší baťoh s pevnými zády. (Pokud do toho nechcete investovat hodně peněz, doporučujeme koupi batohu a dalších věcí v Decathlonu).
  • Před letním táborem zvažte nákup skautského kroje. Nosí se na nástupy a slavnostní příležitosti jako je slib, závěrečný oheň atd. Kroj se dá koupit přes internet http://www.junshop.cz/ nebo na kamenné prodejně v Praze. Cena je od 590 Kč do 690 Kč + cca 120 Kč za základní nášivky na kroj + cca 100 Kč za šátek, turbánek a šňůrku k píšťalce. Věci an kroje si můžete odkoupit od Kateřiny Majcové – viz kontakty.

S Vašimi dětmi budou na výpravách a akcích pracovat vedoucí, kteří mají složeny potřebné skautské zkoušky (jako jsou rádcovské, čekatelské, vůdcovské) a mnoho z nich absolvovalo zdravotnický kurz.

Informace o akcích, kontakty, zápisky z kroniky a další najdete na našich webových stránkách – https://holice.skauting.cz/

Budeme rádi i za Vaše ohlasy na naši práci. Jsme všichni dobrovolníci a práce s dětmi je náš koníček, nikoliv profese. S nápady na zlepšení, ale i s pochvalami/výtky se obracejte na vedoucí oddílu nebo přímo na vedení střediska. Jen tak se totiž budeme moci zlepšovat, nebo nás tak můžete odměnit a motivovat do další činnosti.

V průběhu roku se na Vás možná obrátíme s prosbami o pomoc. Může se týkat pomoci s opravami nebo údržbou klubovny, chat na Blažkovci či darování nějaké finanční částky, cen pro děti, papíru do tiskárny, odvozu materiálu na tábory apod. Pokud byste již teď měli nějaký nápad, ozvěte se.

Středisko Holice spravuje středisková rada v čele s:

Ing. Kristýna Sobolová (Kiki) – kristyna.sobolova@gmail.com, 604 646 207

Mgr. Jitka Králová (Pinka) – schuppynka.js@seznam.cz, 731 042 558

 

Pokud by Vás zajímalo cokoliv dalšího, obraťte se na nás. Děkujeme za projevenou důvěru a věříme, že spolupráce bude prospěšná na obou stranách.