Rozjezd činnosti od 10. 5. 2021

Jsme rádi, že můžeme opět rozjet naši skautskou činnost a do tábora si společně užít několik setkání. Budeme plně dodržovat všechna vládní opatření a to samé požadujeme i po Vás. Zároveň pochopíme, když tyto podmínky pro vás budou obtížené a nebudete chtít Vaše dítě na schůzky pouštět – v tomto případě informujte vůdce oddílu (kontakty viz dále).

Aby schůzky mohly proběhnout, prosíme Vás o podrobné přečtení těchto informací a v případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Zdá se, že tábory budou moci proběhnout v podobném modu jako loni s povinností navíc absolvovat před odjezdem test – více informací, závazné přihlášky a další v průběhu května. Bohužel, jak jste byli informováni, tábor pro benjamínky letos neproběhne.

Podmínky k účasti vašeho dítěte na skautské schůzce:

  1. Dítě je bez příznaků onemocnění COVID-19, nemá nařízenou karanténu a neví o kontaktu s pozitivním člověkem.
  1. Každá osoba účastnící se každého setkání, s výjimkou dětí do 6 let, musí doložit svou bezinfekčnost, obvykle testem. Jsou tyto možnosti:
    • předložení potvrzení ze školy nebo od zaměstnavatele o absolvovaném antigenním testu s negativním výsledkem, nejdéle před 72 hodinami (3dny),
    • předložení potvrzení z veřejného testovacího místa o absolvovaném antigenním testu s negativním výsledkem, nejdéle před 72 hodinamiAktuálně v Holicích máme 2 testovací místa, viz dále.
    • čestné prohlášení od zákonného zástupce (nebo vlastní u osoby starší 18 let) o absolvovaném antigenním testu ve škole nebo školském zařízení s negativním výsledkem, nejdéle před 72 hodinami  – vzor viz dále. 
    • absolvuje na začátku setkání před kontaktem s ostatními účastníky antigenní test zakoupený v lékárně, s negativním výsledkem. – V tomto případě je nutnost si test s sebou donést a udělat ho přímo na místě. Rádi bychom ale tuto možnost nevyužívali, rádcům přidělá komplikace, prosíme o respektování.
    • předložení potvrzení o absolvování RT-PCR testu s negativním výsledkem, nejdéle před 7 dny
    • předložení potvrzení o dokončeném očkování, od kterého uplynulo nejméně 14 dnů (každý očkovaný dostává formulář od Ministerstva zdravotnictví, na kterém je datum dokončení uveden)
    • předložení potvrzení o prodělaném laboratorně potvrzeném onemocnění COVID-19, přičemž u osoby uplynula doba izolace a od následného prvního pozitivního testu neuplynulo více než 90 dní.
    • Doložení bezinfekčnosti (testování) neplatí pro děti do 6ti let (5leté a mladší).
  1. Dítě s sebou na schůzce bude mít respirátor či chirurgickou roušku (dětem do 15 let stačí chirurgická rouška) + jednu náhradní a malou příruční dezinfekci. 

NA AKCI BUDE PŘÍTOMNA JEN OSOBA, KTERÁ SPLŇUJE TYTO PODMÍNKY.

Prokázání bezinfekčnosti dítěte je odpovědností a povinností rodiče, proto mějte požadovaný dokument (čestné prohlášení, potvrzení o testu apod.) připravené.

Schůzky budeme muset celé trávit venku, je třeba tomu přizpůsobit oblečení dětí. Počítejte s tím, že se možná zamažou:-) Vše mějte v batůžku s sebou, do klubovny vůbec nepůjdeme. Když by mělo být ošklivé počasí (velký déšť), budeme vás ten den informovat formou SMS – bude s Vámi řešit přímo rádce družiny.

S sebou: dokument prokazující bezinfekčnost (viz výše), venkovní oblečení + sportovní boty, dle počasí, batůžek na věci, tužku, blok/deník, skautskou stezku a nejnovější časopis (kdo má), roušku/respirátor, dezinfekci.
Prosíme vás, abyste se jako rodiče nehromadili před klubovnou, dodržovali rozestupy a roušky.

Rádci si budou vést evidenci členů na schůzce a zároveň na začátku schůzky si od vás zkontrolují jednotlivá potvrzení o bezinfekčnosti. 

Schůzky začínají a končí dle rozpisu dále u klubovny (Palackého 1163), není-li stanoveno jinak.

Rádci některých družin plánují někdy udělat schůzky na Blažkovci (3km od Holic, https://mapy.cz/s/lolobopudo) a schůzku protáhnout na 2 hodiny – to vás vždy budeme informovat.

Kontakty a rozpisy schůzek:

VEDOUCÍ STŘEDISKA: Kristýna Sobolová – Kiki, 604 646 207, kristyna.sobolova@gmail.com

1. DÍVČÍ ODDÍL – VEDOUCÍ: Natálie Stará – natule.stara@seznam.cz, 605 391 702

  • Jasmínky (ml. světlušky) – středa 16:30-18:00
    • Marie Halamková – 777 922 953, marie.halamkova1@gmail.com
  • Příšerky (st. světlušky) –  pondělí 16:30 – 18:00
    • Marťa Papoušková – marta.skaut@gmail.com, 733 423 392
    • Monika Formánková – formankovam8@seznam.cz, 603 972 500
  • Diblíci (ml. skautky) – pondělí 16:00 – 17:30
    • Dorča Študentová – studentovadorka@seznam.cz, 608 645 710
    • Lucie Plecháčková – lucka.plechackova@email.cz, 773 558 873
  • Vampírky (st. skautky) – pátek 17:00-18:30
    • Marťa Papoušková (Poštolka) – marta.skaut@gmail.com, 733 423 392
  • benjamínci – úterý 15:30-17:30 – s rodiči benjamínků komunikuje přímo rádkyně Šuperka
    • Jitka Kosařová (Šuperka) – supera.s@seznam.cz, 776302943

3. CHLAPECKÝ ODDÍL – VEDOUCÍ: Martin Svatoň

  • Ďáblíci (vlčata) –  středa 16:30-18:00
    • Jana Bíšková (Jánoš) – 721 752 674, jana-janos@seznam.cz
    • Kristýna Sobolová (Kiki) – 604 646 207, kristyna.sobolova@gmail.com
  • Blechy (ml. skauti) –  úterý 16:30 -18:00SCHŮZKY PROBÍHAJÍ
    • Martin Tlapák (Spit) – martintlap@seznam.cz, 605 732 128
    • Štěpán Študent (Štěpouch)
  • Raptoři (st.skauti) –  schůzky prozatím neprobíhají

Antigenní testování v Holicích:

  • v rámci pojištění ČR má každý nárok na 1x za tři dny antigenní test zdarma 
  • s sebou mějte kartičku pojišťovny a po testu si vyžádejte potvrzení, jehož kopii nám doneste
  • V Pardubicích či Hradci funguje mnoho testovacích center, v Holicích aktuálně dvě (uvádíme jejich otevírací dobu ve chvíli vydání tohoto pokynu, může se v průběhu týdnů měnit)

Safres (náměstí) – Nám T.G.M. 10 – bývalá komerční banka (výtěr z úst, 20 min čekání na výsledek)

  • bez objednání – možné delší čekací lhůty, v případě pozitivního AG rovnou vzorek na PCR.
  • safres@safres.cz, 777 789 999
  • středa 13:00-17:00
  • neděle 13:00-17:00

Saunový ráj – Vysokomýtská 639 (z nosu, 15 min čekání na výsledek)