SKAUTSKÝ TÁBOR HEŘMANŮV MĚSTEC 2024 - PODROBNÉ INFORMACE

SKAUTSKÝ TÁBOR HEŘMANŮV MĚSTEC 2024 – PODROBNÉ INFORMACE

(nejedná se o tábor pro benjamínky – ten bude pravděpodobně v srpnu, bude Vás informovat rádkyně Jitka Králová). Jedná se o tábor pro světlušky (Pampelišky, Jasmínky), vlčata (Jeleni), skauti (Ďáblíci) a skautky (Štiky).

I. ZÁKLADNÍ INFORMACE O KONANÉM TÁBOŘE 

1) TERMÍN – Tábor se uskuteční od soboty 29. 6. 2024 do soboty 13. 7. 2024 pro všechny výše zmíněné družiny dohromady

2) MÍSTO KONÁNÍ – Tábořiště v Kostelci u Heřmanova Městce, cca 35 km od Holic – známe z let minulých

Souřadnice GPS: 49.9229417N, 15.6355239E 

Webové stránky tábořiště: https://strediskoleknin.skauting.cz/o-nas/taboriste-srub/#Informace-srub

3) TÁBOŘIŠTĚ – Bude se jednat o klasický tábor v přírodě na louce v podsadových stanech (po 2 osobách), bez elektřiny. Nedaleko je rybník, tábořiště je obklopeno lesem a loukami. Pitná voda bude dovážena z hydrantu v Kostelci u Heřmanova Městce. Celý tábor bude probíhat v souladu s hygienickou vyhláškou o zotavovacích akcích č. 106/2001 Sb. V táboře bude zajištěno mytí teplou vodou. Na bezpečnost dohlížejí vůdci s dlouholetou zkušeností s vedením družiny, oddílu i tábora. Celý pobyt bude přítomen zdravotník s platnou kvalifikací. Děti se budou stravovat podle připraveného a vyváženého jídelníčku. Jídlo bude podáváno 5x denně. Pití bude přístupné 24 hod denně. 

4) PŘIHLÁŠKA – Vyplněnou závaznou přihlášku, zdravotní dotazník a posudek od lékaře je potřeba odevzdat nejpozději do 14. 6. 2024 (v papírové podobě kvůli podpisům) – v euroobalu do schránky na dveřích klubovny případně rádcům do vlastních rukou. Čím dříve, tím lépe. Nově dopředu požadujeme i posudek od lékaře, nestačí při odjezdu.

5) CENA Cena za celý tábor pro světlušky, vlčata, skauty a skautky činí XXXX- Kč (UPŘESNÍME) . Peníze je potřeba zaplatit nejpozději do 14. 6. 2024 (a lépe dříve). Peníze se platí pouze na bankovní účet střediska: 1200368349/0800, variabilní symbol: [RODNÉ ČÍSLO DÍTĚTE], poznámka pro příjemce je „Tábor 2024 – [JMÉNO DÍTĚTE]“. Potvrzení Vám bude vystaveno na žádost – k tomu kontaktujte Přecedu (varlout.preceda@seznam.cz), hospodáře střediska. V ceně tábora je ubytování, pití a jídlo 5x denně, materiál a vybavení na chod tábora. Pozdější platba či pozdě donesená přihláška bez předchozí domluvy znamená to, že Vaše dítě už na tábor nebude moci jet. 

PROSÍME O DODRŽENÍ TERMÍNU NA ODEVZDÁNÍ DOKUMENTŮ A PENĚZ, děkujeme.

6) SRAZ – 8:30 (sobota 29. 6. 2024) na vlakovém nádraží v Holicích. V případě jakékoliv změny Vás budeme informovat. Pojedeme společným autobusem, kufry pojedou s námi. Na cestu malý batůžek s pitím, svačinou, pláštěnkou, na sebe oblečení dle počasí, pevné boty (půjdeme lesem do tábora), skautský šátek a turbánek. Kdo trpí nevolností, dejte dopředu Kinedryl,

7) NÁVRAT – Nezajišťujeme dětem odvoz domů z tábora. Oficiální konec tábora je v sobotu 13. 7. 2024 v dopoledních hodinách předáním dětí rodičům přímo v tábořišti. V případě potřeby lze odjet i v pátek večer. Pokud si dítě nemůžete vyzvednout, informujte o tom vedení tábora.

8) VEDENÍ TÁBORA – Tábor pořádá organizace Junák – český skaut, středisko Holice, z.s., se sídlem Palackého 1173, Holice. Hlavní vedoucí je Vladimíra Zdeňková (722 744 374, vladka.zdenkova@skaut.cz), zástupce vedoucího tábora je Jan Lokvenc (“Přeceda”) (605 237 671, varlout.preceda@seznam.cz). Jakékoli dotazy řešte nejlépe s nimi. Jinak se děti na táboře mohou těšit na svoje rádce a mnoho dalších vedoucích. 


II. PODROBNĚJŠÍ INFORMACE O KONANÉM TÁBOŘE 

1) Dítě, které bude vykazovat příznaky nemoci, nebude na tábor přijato (může se na tábor připojit v jeho průběhu). Pokud Vaše dítě náhle onemocní či se vyskytnou závažné důvody, proč na tábor nepojede, prosíme, informujte nás co nejrychleji. V obou situacích Vám bude vrácena část ceny tábora (vezměte však na vědomí, že těsně před začátkem tábora již bývá řada (fixních) výdajů na tábor vynaložena, a nelze tak očekávat vrácení celé částky ani čistě její matematický poměr).

Tradičně pak budou děti při příjezdu na tábor prohlédnuty od vší. V případě nalezení vší nebo hníd ho bohužel nebudeme moci přijmout na tábor a budete ho muset dovézt až po odvšivení. V takovém případě nevracíme uhrazenou cenu, resp. neposkytujeme ani slevu

2) ÚČAST DÍTĚTE NA ČÁSTI TÁBORA – Kdyby dítě mohlo z jakýchkoli důvodů jen na část tábora, domluvte se prosím s hlavním vedoucím – lépe, když se bude moci zúčastnit jen půlky tábora než vůbec. Cena tábora se v takovém případě stanoví dohodou. 

3) JÍDLO DĚTEM Prosíme, nedávejte s sebou dětem jídlo, které se brzy kazí či roztéká, vařit jim budeme, co nejlépe umíme.  Ve stanu můžou být myšky a teplo, prosíme o omezení sladkostí.

4) EKO STOPA – Rádi bychom vám připomněli, že se i letos snažíme dělat tábor šetrný k přírodě a ekologický. Proto prosím dětem nekupujte obyčejné mycí prostředky. My ekologické mycí prostředky nakoupíme a moc rádi se s dětmi o ně podělíme. Na táboře budeme eliminovat odpad, proto nedávejte dětem zbytečné věci na jedno použití (např. igelit pod postel kupte pevný tuhý, co vydrží více táborů a ne ten, co se po 14 dnech vyhodí). 

5) NÁVŠTĚVNÍ DEN – Návštěvní den konat nebude, prosíme všechny, abyste to dodržovali a nejezdili se za dětmi jen tak podívat. Budou v dobrých rukou, a kdyby se něco dělo, ozveme se Vám.

6) ZÁVĚREČNÝ OHEŇ – V pátek 12. 7. 2024 proběhne tradiční závěrečný slavnostní oheň. Příjezd si prosím naplánujte mezi 17:00 až 18:00 hodinou. Slavnostní oheň bude začínat asi ve 20:00. Tento večer bývá spojen s tím, že rodiče přespávají v táboře a v sobotu dopoledne je hromadný odjezd i s dětmi. Pokud to bude jen trochu možné, prosíme, neplánujte odjezd už v pátek. Dovezte si s sebou vlastní buřty a chleba pro Vás (pro děti zajistíme). Rodiče spí v táboře ve vlastních stanech, tedy nutný i vlastní spací pytel a karimatka. Následující den bude odjezd z tábora, popř. nám můžete pomoci s balením, což je nadmíru vítáno. V den příjezdu rodičů bude ze silnice označena cedulí odbočka k tábořišti. Počítejte s tím, že s ohledem na tamější příjezdovou cestu a terén nebude pravděpodobně moci většina aut zajet k tábořišti a bude nucena parkovat v okolí. Rádi bychom Vás poprosili, abyste si na závěrečný oheň nevozili alkohol. Jsme skautský tábor, dětem se snažíme vštěpovat určité hodnoty a neradi bychom naše dvoutýdenní soužití s přírodou zakončili v alkoholovém opojení. Pro kuřáky bude vyhrazeno místo stranou od tábora. 


III. VÝZBROJ A VYBAVENÍ 

Nejlépe je věci zabalit do kufru či cestovní tašky (lepší kufr – lépe se ve stanu skladuje a otevírá, ale ať není moc vysoký (max. 20 cm), aby se vešel pod postel, u malých dětí necháváme kufr na posteli.

1) NEBRAT – Na tábor nedávejte dětem žádné elektronické přístroje (elektronické hry, mobilní telefony, tablety, sluchátka apod.). Pokud i tak bude mít dítě nějakou věc z výše uvedených, nebereme za ni žádnou zodpovědnost. Tábor je bez elektřiny a nebude možnost nabíjení.

2) S SEBOU: 

– spací pytel, karimatka/samonafukovačka, eventuálně i deka na chladné noci (dle kvality spacáku) – nestačí alumatka (postel je tvrdá), dva kusy igelitu (cca 2×1 metr, jeden je na dřevěnou palandu pod karimatku a druhý pod kufr na zem), polštářek, hodí se i kapsář do stanu na drobnosti;

– vhodná obuv – pevné prochozené (naimpregnované) boty na puťák, tenisky, sandále a holínky; 

– vhodné oblečení – dostatečné množství spodního prádla, ponožek (i tlusté do zimy a na spaní, punčocháče), trička, tílka, mikina, svetr, tepláky, kraťasy, oblečení na spaní, tenčí bunda (větrovka/softshelka), pokrývka hlavy (proti slunci), sluneční brýle. Někdy se hodí i čepice a rukavice.

– pláštěnka – je opravdu nezbytná! (v případě jemné igelitové raději dvě), pytlík na špinavé prádlo (ne igelit, lepší je hadrová taška se stahováním), ručník + osuška, plavky, kapesníky; 

– hygienické potřeby – kartáček, pasta, hřeben, repelent (!!), krém na opalování, jelení lůj (mýdlo/ sprcháč/ šampon mít nemusí, leda ekologické, jinak poskyteneme naše)

– léky, které dítě užívá (nejlépe v nějaké krabičce – nadepsané jménem a způsobem užívání); 

– skautský kroj – kdo má (ke kroji je nutné mít tmavé kalhoty/kraťasy hnědé či tmavě zelené), kdo nemá kroj, tak alespoň turbánek a skautský šátek dle věkové kategorie. Turbánek, šátek i nášivky na kroj lze zakoupit u Mrňouse – katerina.majcova@gmail.com nebo na webu (http://www.junshop.cz/). Ti, co nemají kroj, ať si k šátku vezmou jedno jednobarevné světlé (nejlépe béžové, hnědé) tričko na nástupy; modré střediskové tričko VYKROČ (kdo má)

– kapesné (stačí 100,- Kč), známky na dopisy, obálky (s nadepsanou adresou) a papíry na dopisy; 

– deník/ zápisník/ trhací blok, propisky, tužky, pastelky, fixy, nůžky, stezku, skautské časopisy;

– uzlovačka (kdo nemá, stačí provaz cca 2 m dlouhý), 3 m prádelní šňůra na vypnutí do stanu, kus provázku, KPZ (kdo má), dřevěné ramínko na kroj, pár kolíčků na prádlo, šátek (jiný než krojový – nejlépe čtyřcípý), buzola/kompas (kdo má), nožík, osobní lékárničku (kdo má), šitíčko;

– baterka (nejlépe čelovka) a náhradní baterie – nutné na hlídky a noční programy; 

– bílé bavlněné tričko na batiku (musí být 100% bavlna!! a bílá barva, prodávají Vientamci) – podepsat;

– láhev na pití (podepsat, min 1l), menší batůžek na výlet/na cestu, krosnu/větší batoh na puťák (proběhne dvoudenní putovní výlet do přírody s přespáním venku) – aby se v něm dala nést karimatka, spacák, oblečení a jídlo a pití. (Doporučujeme investovat do cca 50l krosny s dobrým zádovým systémem a bederním pasem, levnější nabízí Decathlon či někdy lze sehnat v akci v Lidlu); 

– ešus, plastovou misku (300 – 500ml), lžíci (eventuálně i malou lžičku), hrneček, utěrku (vše podepsané), škrabku na brambory;

– kdo chce, tak hudební nástroj, zpěvníček, knížku, plyšáčka, deskové hry, karty… 

3) POVINNÉ DOKUMENTY – dítě musí být na tábor vybaveno: 

  • kartičkou pojišťovny (kopie nebo originál) se zdravotním očkovacím průkazem – stačí u odjezdu; 
  • potvrzením od dětského lékaře o způsobilosti účastnit se letního stanového tábora (formulář je přiložen) – LETOS PROSÍME ODEVZDAT DOPŘEDU SPOLEČNĚ S PŘIHLÁŠKOU A ZDRAVOTNÍM DENÍKEM, nestačí u odjezdu. Nesmí být starší než 2 roky; 
    • (Upozorňujeme, že dle vyhlášky můžeme na tábor přijmout jen dítě, co se podrobilo pravidelnému očkování – potvrzuje pediatr právě ve výše zmíněném dokumentu)
  • potvrzením o bezinfekčnosti (nutný podpis zákonného zástupce s datem odjezdu na tábor).
  • souhlas rodičů s poskytováním informací o zdravotním stavu dítěte – stačí u odjezdu; 

Přihlášku, zdravotní deník a posudek od lékaře je třeba odevzdat dopředu (termíny viz výše), ostatní nejpozději při odjezdu na tábor. 

Pokud Vaše dítě přijede na tábor později, musí být potvrzení o bezinfekčnosti podepsáno v den příjezdu a všechny dokumenty jsou vyžadovány taktéž; 

DOKUMENTY NA STAŽENÍ


IV. POMOC 

Pokud chcete našemu táboru jakkoliv pomoci, což bychom velice uvítali, můžete se informovat na tel. čísle  722 744 374 – Vlaďka Zdeňková. Pomoc může být finanční, materiální nebo fyzická při stavbě či balení tábora. Materiální může být například: papírnické potřeby, drogerie (jar, houbičky, staré utěrky atp.), potraviny, zelenina a ovoce (jestli někdo pěstujete vlastní), kyselé okurky, marmelády, med apod.

Jestliže již víte o nějakém daru na tábor, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Již brzy budeme nakupovat věci na tábor, takže bychom se potřebovali přesně domluvit, aby se nestalo, že něco budeme mít vícekrát, než je potřeba. Darovací smlouvu na požádání vystavíme. Všem předem děkujeme! 


V. ADRESA 

Poštu budeme pravidelně vyzvedávat a předávat dětem. Poslední poštu pošlete tak, aby v pátek před koncem tábora dorazila na poštu. Psát jim můžete na tuto adresu: 

Skautský tábor Holice – [jméno dítěte]

Pošta Heřmanův Městec 

Sokolská 268

538 03, Heřmanův Městec



Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na další spolupráci! 

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na kontakty výše uvedené!

Tým tábora 2024

SKAUTSKÝ TÁBOR HEŘMANŮV MĚSTEC 2024 I. ZÁKLADNÍ INFORMACE O KONANÉM TÁBOŘE 1) TERMÍN - Tábor se uskuteční od soboty 29.6. do soboty 13.7.2024 2) MÍSTO KONÁNÍ – Tábořiště v Kostelci u Heřmanova Městce, cca 35 km od Holic Souřadnice GPS: 49.9229417N, 15.6355239E Webové stránky tábořiště: https://strediskoleknin.skauting.cz/o-nas/taboriste-srub/#Informace-srub 3) TÁBOŘIŠTĚ - Bude se jednat o klasický tábor v přírodě na louce v podsadových stanech (po 2 osobách), bez elektřiny. Nedaleko je rybník, tábořiště je obklopeno lesem a loukami. Pitná voda bude dovážena z hydrantu v Kostelci u Heřmanova Městce. Celý tábor bude probíhat v souladu s hygienickou vyhláškou o zotavovacích akcích č. 106/2001 Sb. V táboře bude zajištěno mytí teplou vodou. Na bezpečnost dohlížejí vůdci s dlouholetou zkušeností s vedením družiny, oddílu i tábora. Celý pobyt bude přítomen zdravotník s platnou kvalifikací. Děti se budou stravovat podle připraveného a vyváženého jídelníčku. Jídlo bude podáváno 5x denně. Pití bude přístupné 24 hod denně. 4) PŘIHLÁŠKA - Vyplněnou závaznou přihlášku, zdravotní dotazník a posudek od lékaře je potřeba odevzdat nejpozději do 14. 6. 2024 (v papírové podobě kvůli podpisům) – v euroobalu do schránky na dveřích klubovny případně rádcům do vlastních rukou. Čím dříve, tím lépe. 5) CENA - Cena za celý tábor pro světlušky, vlčata, skauty a skautky činí 4.300,- Kč. Peníze je potřeba zaplatit nejpozději do 14. 6. 2024 (a lépe dříve). Peníze se platí pouze na bankovní účet střediska: 1200368349/0800, variabilní symbol: [RODNÉ ČÍSLO DÍTĚTE], poznámka pro příjemce je „Tábor 2024 - [JMÉNO DÍTĚTE]“. Potvrzení Vám bude vystaveno na žádost - k tomu kontaktujte Přecedu (varlout.preceda@seznam.cz), hospodáře střediska. V ceně tábora je ubytování, pití a jídlo 5x denně, materiál a vybavení na chod tábora. Pozdější platba či pozdě donesená přihláška bez předchozí domluvy znamená to, že Vaše dítě už na tábor nebude moci jet. PROSÍME O DODRŽENÍ TERMÍNU NA ODEVZDÁNÍ DOKUMENTŮ A PENĚZ, děkujeme. 6) SRAZ - 8:30 (sobota 29. 6.2024) na vlakovém nádraží v Holicích. V případě jakékoliv změny Vás budeme informovat. Pojedeme společným autobusem, kufry pojedou s námi. Na cestu malý batůžek s pitím, svačinou, pláštěnkou, na sebe oblečení dle počasí, pevné boty (půjdeme lesem do tábora), skautský šátek a turbánek. Kdo trpí nevolností, dejte dopředu Kinedryl, 7) NÁVRAT - Nezajišťujeme dětem odvoz domů z tábora. Oficiální konec tábora je v sobotu 13. 7. 2024 v dopoledních hodinách předáním dětí rodičům přímo v tábořišti. V případě potřeby lze odjet i v pátek večer. Pokud si dítě nemůžete vyzvednout, informujte o tom vedení tábora. 8) VEDENÍ TÁBORA - Tábor pořádá organizace Junák – český skaut, středisko Holice, z.s., se sídlem Palackého 1173, Holice. Hlavní vedoucí je Vladimíra Zdeňková (722 744 374, vladka.zdenkova@skaut.cz), zástupce vedoucího tábora je Jan Lokvenc (“Přeceda”) (605 237 671, varlout.preceda@seznam.cz). Jakékoli dotazy řešte nejlépe s nimi. Jinak se děti na táboře mohou těšit na svoje rádce a mnoho dalších vedoucích. II. PODROBNĚJŠÍ INFORMACE O KONANÉM TÁBOŘE 1) Dítě, které bude vykazovat příznaky nemoci, nebude na tábor přijato (může se na tábor připojit v jeho průběhu). Pokud Vaše dítě náhle onemocní či se vyskytnou závažné důvody, proč na tábor nepojede, prosíme, informujte nás co nejrychleji. V obou situacích Vám bude vrácena část ceny tábora (vezměte však na vědomí, že těsně před začátkem tábora již bývá řada (fixních) výdajů na tábor vynaložena, a nelze tak očekávat vrácení celé částky ani čistě její matematický poměr). Tradičně pak budou děti při příjezdu na tábor prohlédnuty od vší. V případě nalezení vší nebo hníd ho bohužel nebudeme moci přijmout na tábor a budete ho muset dovézt až po odvšivení. V takovém případě nevracíme uhrazenou cenu, resp. neposkytujeme ani slevu. 2) ÚČAST DÍTĚTE NA ČÁSTI TÁBORA - Kdyby dítě mohlo z jakýchkoli důvodů jen na část tábora, domluvte se prosím s hlavním vedoucím – lépe, když se bude moci zúčastnit jen půlky tábora než vůbec. Cena tábora se v takovém případě stanoví dohodou. 3) JÍDLO DĚTEM - Prosíme, nedávejte s sebou dětem jídlo, které se brzy kazí či roztéká, vařit jim budeme, co nejlépe umíme. Ve stanu můžou být myšky a teplo, prosíme o omezení sladkostí. 4) EKO STOPA - Rádi bychom vám připomněli, že se i letos snažíme dělat tábor šetrný k přírodě a ekologický. Proto prosím dětem nekupujte obyčejné mycí prostředky. My ekologické mycí prostředky nakoupíme a moc rádi se s dětmi o ně podělíme. Na táboře budeme eliminovat odpad, proto nedávejte dětem zbytečné věci na jedno použití (např. igelit pod postel kupte pevný tuhý, co vydrží více táborů a ne ten, co se po 14 dnech vyhodí). 5) NÁVŠTĚVNÍ DEN - Návštěvní den konat nebude, prosíme všechny, abyste to dodržovali a nejezdili se za dětmi jen tak podívat. Budou v dobrých rukou, a kdyby se něco dělo, ozveme se Vám. 6) ZÁVĚREČNÝ OHEŇ - V pátek 12. 7. 2024 proběhne tradiční závěrečný slavnostní oheň. Příjezd si prosím naplánujte mezi 17:00 až 18:00 hodinou. Slavnostní oheň bude začínat asi ve 20:00. Tento večer bývá spojen s tím, že rodiče přespávají v táboře a v sobotu dopoledne je hromadný odjezd i s dětmi. Pokud to bude jen trochu možné, prosíme, neplánujte odjezd už v pátek. Dovezte si s sebou vlastní buřty a chleba pro Vás (pro děti zajistíme). Rodiče spí v táboře ve vlastních stanech, tedy nutný i vlastní spací pytel a karimatka. Následující den bude odjezd z tábora, popř. nám můžete pomoci s balením, což je nadmíru vítáno. V den příjezdu rodičů bude ze silnice označena cedulí odbočka k tábořišti. Počítejte s tím, že s ohledem na tamější příjezdovou cestu a terén nebude pravděpodobně moci většina aut zajet k tábořišti a bude nucena parkovat v okolí. Rádi bychom Vás poprosili, abyste si na závěrečný oheň nevozili alkohol. Jsme skautský tábor, dětem se snažíme vštěpovat určité hodnoty a neradi bychom naše dvoutýdenní soužití s přírodou zakončili v alkoholovém opojení. Pro kuřáky bude vyhrazeno místo stranou od tábora. III. VÝZBROJ A VYBAVENÍ Nejlépe je věci zabalit do kufru či cestovní tašky (lepší kufr – lépe se ve stanu skladuje a otevírá, ale ať není moc vysoký (max. 20 cm), aby se vešel pod postel, u malých dětí necháváme kufr na posteli. 1) NEBRAT - Na tábor nedávejte dětem žádné elektronické přístroje (elektronické hry, mobilní telefony, tablety, sluchátka apod.). Pokud i tak bude mít dítě nějakou věc z výše uvedených, nebereme za ni žádnou zodpovědnost. Tábor je bez elektřiny a nebude možnost nabíjení. 2) S SEBOU: - spací pytel, karimatka/samonafukovačka, eventuálně i deka na chladné noci (dle kvality spacáku) - nestačí alumatka (postel je tvrdá), dva kusy igelitu (cca 2x1 metr, jeden je na dřevěnou palandu pod karimatku a druhý pod kufr na zem), polštářek, hodí se i kapsář do stanu na drobnosti; - vhodná obuv – pevné prochozené (naimpregnované) boty na puťák, tenisky, sandále a holínky; - vhodné oblečení – dostatečné množství spodního prádla, ponožek (i tlusté do zimy a na spaní, punčocháče), trička, tílka, mikina, svetr, tepláky, kraťasy, oblečení na spaní, tenčí bunda (větrovka/softshelka), pokrývka hlavy (proti slunci), sluneční brýle. Někdy se hodí i čepice a rukavice. - pláštěnka – je opravdu nezbytná! (v případě jemné igelitové raději dvě), pytlík na špinavé prádlo (ne igelit, lepší je hadrová taška se stahováním), ručník + osuška, plavky, kapesníky; - hygienické potřeby - kartáček, pasta, hřeben, repelent (!!), krém na opalování, jelení lůj (mýdlo/ sprcháč/ šampon mít nemusí, leda ekologické, jinak poskyteneme naše) - léky, které dítě užívá (nejlépe v nějaké krabičce – nadepsané jménem a způsobem užívání); - skautský kroj – kdo má (ke kroji je nutné mít tmavé kalhoty/kraťasy hnědé či tmavě zelené), kdo nemá kroj, tak alespoň turbánek a skautský šátek dle věkové kategorie. Turbánek, šátek i nášivky na kroj lze zakoupit u Mrňouse – katerina.majcova@gmail.com nebo na webu (http://www.junshop.cz/). Ti, co nemají kroj, ať si k šátku vezmou jedno jednobarevné světlé (nejlépe béžové, hnědé) tričko na nástupy; modré střediskové tričko VYKROČ (kdo má) - kapesné (stačí 100,- Kč), známky na dopisy, obálky (s nadepsanou adresou) a papíry na dopisy; - deník/ zápisník/ trhací blok, propisky, tužky, pastelky, fixy, nůžky, stezku, skautské časopisy; - uzlovačka (kdo nemá, stačí provaz cca 2 m dlouhý), 3 m prádelní šňůra na vypnutí do stanu, kus provázku, KPZ (kdo má), dřevěné ramínko na kroj, pár kolíčků na prádlo, šátek (jiný než krojový – nejlépe čtyřcípý), buzola/kompas (kdo má), nožík, osobní lékárničku (kdo má), šitíčko; - baterka (nejlépe čelovka) a náhradní baterie – nutné na hlídky a noční programy; - bílé bavlněné tričko na batiku (musí být 100% bavlna!! a bílá barva, prodávají Vientamci) - podepsat; - láhev na pití (podepsat, min 1l), menší batůžek na výlet/na cestu, krosnu/větší batoh na puťák (proběhne dvoudenní putovní výlet do přírody s přespáním venku) - aby se v něm dala nést karimatka, spacák, oblečení a jídlo a pití. (Doporučujeme investovat do cca 50l krosny s dobrým zádovým systémem a bederním pasem, levnější nabízí Decathlon či někdy lze sehnat v akci v Lidlu); - ešus, plastovou misku (300 - 500ml), lžíci (eventuálně i malou lžičku), hrneček, utěrku (vše podepsané), škrabku na brambory; - kdo chce, tak hudební nástroj, zpěvníček, knížku, plyšáčka, deskové hry, karty… 3) POVINNÉ DOKUMENTY - dítě musí být na tábor vybaveno: kartičkou pojišťovny (kopie nebo originál) se zdravotním očkovacím průkazem - stačí u odjezdu; potvrzením od dětského lékaře o způsobilosti účastnit se letního stanového tábora (formulář je přiložen) - LETOS PROSÍME ODEVZDAT DOPŘEDU SPOLEČNĚ S PŘIHLÁŠKOU A ZDRAVOTNÍM DENÍKEM, nestačí u odjezdu.. Nesmí být starší než 2 roky; (Upozorňujeme, že dle vyhlášky můžeme na tábor přijmout jen dítě, co se podrobilo pravidelnému očkování - potvrzuje pediatr právě ve výše zmíněném dokumentu) potvrzením o bezinfekčnosti (nutný podpis zákonného zástupce s datem odjezdu na tábor). souhlas rodičů s poskytováním informací o zdravotním stavu dítěte - stačí u odjezdu; Přihlášku, zdravotní deník a posudek od lékaře je třeba odevzdat dopředu (termíny viz výše), ostatní nejpozději při odjezdu na tábor. Pokud Vaše dítě přijede na tábor později, musí být potvrzení o bezinfekčnosti podepsáno v den příjezdu a všechny dokumenty jsou vyžadovány taktéž; IV. POMOC Pokud chcete našemu táboru jakkoliv pomoci, což bychom velice uvítali, můžete se informovat na tel. čísle 722 744 374 - Vlaďka Zdeňková. Pomoc může být finanční, materiální nebo fyzická při stavbě či balení tábora. Materiální může být například: papírnické potřeby, drogerie (jar, houbičky, staré utěrky atp.), potraviny, zelenina a ovoce (jestli někdo pěstujete vlastní). Jestliže již víte o nějakém daru na tábor, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Již brzy budeme nakupovat věci na tábor, takže bychom se potřebovali přesně domluvit, aby se nestalo, že něco budeme mít vícekrát, než je potřeba. Darovací smlouvu na požádání vystavíme. Všem předem děkujeme! V. ADRESA Poštu budeme pravidelně vyzvedávat a předávat dětem. Poslední poštu pošlete tak, aby v pátek před koncem tábora dorazila na poštu. Psát jim můžete na tuto adresu: Skautský tábor Holice - [jméno dítěte] Pošta Heřmanův Městec Sokolská 268 538 03, Heřmanův Městec Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na další spolupráci! V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na kontakty výše uvedené! Tým tábora 2024